سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توصیه آیت الله جوادی آملی به مداحان
برچسب ها: محرم (64)، حسن آباد جرقویه علیا (8)، مقاله (84)، حسینیه (306)، حسن آباد جرقویه (129)، حسینیه دستجردوک (41)، | نظر

آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در جمع طلاب و فضلای حوزه، گفت: ذات مقدس رسول خدا(ص) فرمود: اگر خدا خواست از دشمن خودش انتقام بگیرد، به دست ولیّ خود انتقام می‌گیرد و اگر خواست از دشمنِ ولیّ خود انتقام بگیرد ، به دست دشمنِ دشمن انتقام می‌گیرد.

ایشان ادامه داد: توضیح این بیان این است که یک وقت کسی با دین خدا درگیر است، خدا، امام و امثال امام را ماموریت می‌دهد که بیایید، نظام طغیان و طاغوت را براندازید، و امام و امثال امام نیز این کار را می‌کنند؛ چرا که اینها اولیای الهی‌ و شاگردان اهل بیت و معصومین (ع)هستند، لذا خدا به آنان توانی می‌دهد که بتوانند دشمن را سر جای خود بنشانند. اما یک وقت است دشمنی به دوستی حمله می‌کند، مانند عراق که به ایران حمله می‌کند، در این صورت لازم نیست عراق را اولیای الهی سر جایش بنشانند، دشمن عراق، عراق را سر جایش می‌نشاند، که همین کار را هم کردند.

معظم له در ادامه به جنایت های گروه های تکفیری به خصوص داعش اشاره کرده و گفت:اگر این تکفیری ها و سلفی ها و داعش و القاعده و مانند آنها، با دین الهی درگیر شوند، خداوند به وسیله ولیّ‌ای از اولیای الهی، اینها را سر جای خود می‌نشاند و اگر با ولیّ‌ای از اولیای الهی درگیر شوند، خداوند بالاخره آنها را به وسیله دشمنانشان سر جایشان خواهد نشاند.

ادامه مطلب...

نویسنده : حسن محمود
تاریخ : دوشنبه 93 مهر 28
زمان : ساعت 6:23 عصر
نامه حجت الاسلام قرائتی به واعظان و مداحان، پدیدآورندگان و حامیا
برچسب ها: محرم (64)، حسن آباد جرقویه علیا (8)، مقاله (84)، حسینیه (306)، حسن آباد (129)، حسینیه دستجردوک (41)، | نظر بدهید

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله

محضر مبارک واعظان و مداحان، پدیدآورندگان و حامیان حماسه حسینی دامت برکاتهم

سلام علیکم

چند سطری تذکراتی از قرآن و روایات به شما مبلغین عرضه می‌کنم:

بر خلاف پندار وهابی‌ها که جشن و شادی و عزاداری را نوعی بدعت می‌پندارند، بیان مصائب و مظلومیت دیگران در متن قرآن آمده است.

در قرآن می‌خوانیم: «وَإِذَا الْمَوْءُودَةُ سُئِلَتْ بِأیّ ذَنْبٍ قُتلَتْ»؛ یعنی به چه گناهی دختران کوچک زنده به گور می‌شوند؟

این سؤال در قیامت نشانه آن است که خداوند از مظلومیت یک کودک مشرک سخن می‌گوید.(زیرا مشرکین بودند که دختر خود را زنده به گور می‌کردند).

ادامه مطلب...

نویسنده : حسن محمود
تاریخ : سه شنبه 93 مهر 22
زمان : ساعت 8:56 عصر
عید سعید غدیر خم مبارک
برچسب ها: حسن آباد جرقویه علیا (8)، امام علی (13)، حسینیه (306)، حسن آباد جرقویه (129)، حسینیه دستجردوک (41)، | نظر بدهید

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین.

خجسته عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، بر دل دادگان آستان هدایت و شیعیان رهرو سعادت مبارک و تهنیت باد.



نویسنده : حسن محمود
تاریخ : شنبه 93 مهر 19
زمان : ساعت 6:19 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 344503
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 16
تعداد کل پست ها: 564

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا